اول اشنایی
♥همه چيز از همه جا♥
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید

پيوندها
پت و مت(راكسي جون)
تازه ترين خبر هاي هاليوود(نيلوفر جون)
ستاره
وينكس(ناديا جون)
Dreamland
هالیوود(روشنک جون)
داستان های من (پگاه جون)
وينكس(پريسا جون)
گالري عكسهاي وينكس
وبلاگ گروهي
هواداران وينكس(وبلاگ سومم)
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فيلم و سينما و آدرس club-ma.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 18601
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1


Upload Music

آرشيو وبلاگ
تير 1390
خرداد 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 10:59 :: نويسنده : نسترن

اومدین خوش او مدین اینم عکساییییییییییییییییییییییییی

کوچولو های خوابالوشکلک های شباهنگ Shabahang

چه ملیح خوابیده

اخه ی چه ملیح خوابیده

نوزاد ملوس در خوابی عمیق

نوزاد ملوس در خوابی عمیق

لالالالا گل پونه بخواب عزیز دردونه

لالالالاگل پونه بخواب عزیز دردونه

خرو پف، خروپف

خرویف خریف ...

وای خدایا دارم میمیرم از خواب، بذارین لالا کنم

وای خدا دارم میمیرم از خواب بذارین لالا کنم۩۞۩  سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

کولوچه لالالالا

کوچولو لالالالا

چه خواب شیرینی

چه خواب شیرینی

فرشته کوچولویی در خواب

فشته ی کوچولویی در خواب

نگاش کنین چه بامزه خوابیده

نگاش کنین چه بامزه خوابیده

وای لالا چه کیفی داره رو دست بابا

وای لا لا چه کیفی داره رو دست بابا

عزیز برادر یه وقت کارای خطرناک نکنی

عزیز برادر یه وقت کار خطر ناکی نکنی

اینقدر سر و صدا نکنین تا آدم بتونه یه چرت بخوابه

ان قدر سر وصدا نکنین تا ادم بتونه یه چرت بخوابه

اینقدر فشار نده عزیزم، این کله است، دارم له می شم

ان قدر فشار نده عزیزم این کله است دارم له می شم

یک، دو، سه، شلیک

یک دو سه شلیک

توپولی رو نگاه، چه جوری لباشو غنچه کرده

تپلی رو نگا چه جور لباشو غنچه کرده

آخیش، بالاخره می تونم بخوابم

اخیش با لا خره می تونم بخوابم

آقا تسلیم! قول میدم بچه خوبی باشم و بخوابم

اقا تسلیم قول می دم بچه ی خوبی باشمو بخوابم

چه جای گرم و نرمی

چه جای گرم ونرمی

بابا چرا گوش نمیدین، گرسنه ام نیست به خدا، بذارین بخوابم

بابا چرا گوش نمی دین گرسنه ام نیستبه خدا بذارین بخوابم

وا، خاک به سرم، لپام چقدر گنده شده

وای خاک به سرم لپام چه قد گنده شده

اگه می خوای سرت داد نکشم،  برو سر جای خودت بخواب

اگه می خوای سرت داد نکشم برو سر جای خودت بخواب

دو فرشته نازنین در خواب

دو فرشته نازنین در خواب

این سه تا رو نگاه! چه تفاهمی

این سه تا رو نگاه کن چه تفاهمی

مدیتیشن در ماشین

مدیتیشن در خواب

شب کلاه یادت نرفته اما چرا اینطوری؟ سرما می خوری ها

شب کلاه یادت نرفته اما چرا این جوری؟؟؟ سرما می خوری ها

اگه با من کاری ندارین دی گه تا اپ های سمااااااا جون و من

دوستون دارم باییییی

 

 


نظرات شما عزیزان:

گوزی
ساعت16:33---4 مهر 1391
عسن گوزی خاکتوسر پوکت ان شاش

آیلین
ساعت20:53---5 تير 1390
خیلی نازنپاسخ:اره ممنونم نسترن جون كه اين مطلب رو گذاشتي

ali panter
ساعت15:09---27 خرداد 1390
عالي بود سماجا ن اگه دوست داشتي به وب من هم بيا





www.ali rezapanter.mihan blog.comپاسخ:حتما


roxy
ساعت22:15---25 خرداد 1390
وااااااااا ی چقدر سوتی دادم....پاسخ سما:بابا خودم از تو بدترم!

roxy
ساعت22:14---25 خرداد 1390
اییییییییییییول چه بامزه و گوگولی بودند راتی اگه دوست دارین مون با اسم پت و مت بلینکید و خبر بدید تا لینکتان کنم

سما
ساعت17:47---25 خرداد 1390
راستي نسترن جوني از چه فيلمي ميخواي بذاري؟؟؟

استلا
ساعت17:04---25 خرداد 1390
خيلي قشنگ بودن
پاسخ:مرسیییییییییی عزیزم


سما
ساعت11:59---25 خرداد 1390
اخی چقدر خشگلن خیلی ممنونپاسخ:با با این حرفا چیه ادم شرمنده می شه به خدا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: